Overslaan en naar de inhoud gaan

EFFIESCOUT: Tim Claassen scout Picnic

Effiescout week 20: Picnic biedt vanuit een slimme merkidentiteit een klantervaring die steeds meer harten én boodschappengeld steelt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Tim Claassen, head of strategy bij Havas Lemz, scout Picnic

related partner content for mobile comes here

'Nu de Effie zich verbreedt tot marketingprijs moeten we breder kijken naar Effiewaardig werk. Bijvoorbeeld naar prachtige merken die hun markt en succes hebben gebouwd met een verfrissende Customer Experience.'

'Daarom roep ik Picnic op om in te zenden! De slimme internetrebel onder de supermarkten. De jonge digital native met meer tech dan grootgrutter DNA. De partij die vanuit een slimme merkidentiteit een klantervaring biedt die steeds meer harten én boodschappengeld steelt. Denk aan ‘de wachtverzachters’: gratis producten in je mandje terwijl je wacht totdat Picnic ook in jouw stad of buurt bezorgt.'

'Of de sympathieke elektrische bezorgwagentjes in plaats van die alles-blokkerende bussen van de concurrent. De focus op het juiste personeel als merk ambassadeurs. En het Customer Success team dat de klantervaring continu bewaakt. Op het eerste gezicht dus een ijzersterke Effie case die laat zien hoe je met high tech & high touch een succesvol merk en bedrijf bouwt. Dus kom op Picnic Team; er staat een Effie coach klaar om jullie op gang te helpen met het schrijven van een hopelijk winnende Effie case!'

'Ik geef het stokje door aan Effiescout voor week 21: Hafida Abahai – Almarini, ceo Weber Shandwick

Nieuwe Effie-categorieën

De Effie groeit met drie nieuwe categorieën: Branded customer experience, Succesvolle introductie en Impactvolle propositie (meer informatie www.effie.nl).  De rubriek EFFIESCOUTS is in het leven geroepen om ervoor te zorgen dat er geen mooie cases -in bestaande en nieuwe categorieën- over het hoofd worden gezien. In aanloop naar de inzendperiode wordt wekelijks iemand gevraagd een vakgenoot aan te moedigen om in te zenden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in