Overslaan en naar de inhoud gaan

Waarom we vijftigplussers in het vak moeten koesteren

Eminence grise of krasse knar? Ervaringsdeskundigen als René Hofma en Paul Meijer breken een lans voor senioren in marketing en reclame.
leeftijd
Met de klok mee: Bob van Es, Caroline van Turennout, Vincent Mispelblom Beyer, René Hofma, Paul Meijer.
leeftijd
Met de klok mee: Bob van Es, Caroline van Turennout, Vincent Mispelblom Beyer, René Hofma, Paul Meijer.

Om de stemming in het vak te peilen, is het raadzaam zo nu en dan LinkedIn te raadplegen. Zo deelde Adformatie een artikel over bureaudirecteur Olivier Koning die na elf jaar afscheid nam van Being There. ‘In de reclame moet alles jong en snel’, luidt de kop. De post kon rekenen op ruim honderdvijftig likes en tientallen reacties van vakgenoten; ‘leeftijd’ blijkt een hot issue te zijn.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in