Dit is de complete line-up van Adformatie Dag van de Audio 2024

4 oktober duiken Veronika Tarjan (Unilever), Titus van Dijk (Tonny Media), Robbert-Jan van der Velde (Veronica) en nog 20 experts in audio.

Adformatie staat op 4 oktober wederom compleet in het teken van audio, podcast en muziek tijdens de Dag van de Audio. Samen met Amp.Amsterdam en Voicebooking.com wordt dit event voor de vierde keer op rij georganiseerd. Het programma draait om alle audiotrends en wordt vijf uur lang live uitgezonden vanuit Capital C in Amsterdam. Het is zowel qua aantal sprekers als het aantal live 'bezoekers' het grootste evenement van Adformatie. Audify, Talpa Network, Mediahuis/Audiohuis. Airborne, Grasp & Captivate, Kaaps Film hebben zich dit jaar aangesloten als partner.

Talpa Network-dj Silvan Stoet trapt de dag af met de lunchshow van 12 tot 14 uur, samen met Adformatie-hoofdredacteur Susanne van Nierop. Ook oud-radio-dj Jente Kater (Voicebooking.com) is weer te live te horen, én te zien. Nieuw is dit jaar dat het event ook via een live videostream is te volgen. Ieder uur wordt het ANP én het Adformatie-nieuws gelezen door niemand minder dan Hannelore Zwitserlood. De dag wordt afgesloten met de feestelijke uitreiking van de Audify Awards met een borrel in Capital Kitchen. 

De Dag van de Audio loopt over in AdNight waar Adformatie & Capital C de deuren open zetten naar muziek, kunst & cocktails. 

Dit het complete programma van Adformatie Dag van de Audio

De Lunchshow met Silvan & Susanne

12.00 -13.00 uur - De kracht van audio in de mix

  • Robbert Jan van de Velde  (Veronica) en Martijn Zuurveen (Mediahuis) over hoe je als radiozender je plek claimt in de markt
  • Yvette van den Berg (NMO) en Liedewij Hentenaar (Audify) – Wat luistert Nederland nu echt?
  • Roel Willemsen (Talpa Media Solutions) en Veronika Tarjan (Head of media Unilever Benelux) over de rol van audio in de mix
  • Bas Erlings (Sue & The Alchemist) over wat er in het hoofd gebeurt als je muziek en audio luistert

13.00 uur – 14.00 uur – Merken & Muziek

  • Dave Frauenfelder (VP brand & Communicatie) over de rol van muziek in de KPN-campagne
  • Michiel Laan van Bumra Stemra over hoe AI de muziekindustrie op z'n kop zet
  • Column Ruud de Lange (Dentsu Media)
  • Valentijn van Santvoort (Holie) over hoe je een aanstekelijke song maakt die bij het merk én jezelf past

Jente Kater & Susanne van Nierop in de Middag

14.00 - 15.00 uur – Podium voor podcast

  • Titus van Dijk van Tonny Media/Podimo over de verdienmodellen in podcast, nu en morgen
  • Jeroen de Bakker van Airborne over groei en hoe AI de markt nog flink op z’n kop zal zetten
  • Mandy van der Wal (Audiohuis) over de podcast als bereiksmedium
  • Marc Adriani van BNR & Stan Steeghs over trends in (branded) podcast en podcastadvertising

15.00 – 16.00 uur – Tech & Audio

  • Jurist Tessel Bossen over ethiek van inzet AI
  • Florian van Oirschot (Lab3) ontwikkelde voor Adformatie een volledig geautomatiseerde AI-nieuwsupdate
  • Christine Lindeloo (Vocoda.ai) over allernieuwste trends op het gebied van merken & AI

16.00 - 17.00 De waarde van creativiteit (met live de uitreiking van Audify Awards)

  • Eelco de Winter Kaaps Studio - hoe vertel je een echt verhaal?
  • Audio Ambassadeur Remon Buter (GroupM) & Joris vd Pol (Audify) over creatief excelleren in audio
  • Thijs Bontje (N=5) over creativiteit en audio
  • Interviews met de kersverse winnaar van de Audify Awards 2024

Luisteren kan vrijdag 4 oktober vanaf 12 uur live via Adformatie.nl en BusinessInsider.nl. De stream is daarna nog een maand lang integraal beschikbaar en terug te luisteren.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie