Adformatie zet op vrijdag 4 oktober z'n deuren open voor publiek tijdens de zevende editie van Adnight.
Tijdens Adnight, de zogeheten open keuken van de creatieve industrie in Amsterdam, krijgen jonge talenten en vakgenoten de kans om op één avond zo'n veertig creatieve bureaus te bezoeken. Het is dit jaar voor het eerst dat een vaktitel meedoet aan het populaire evenement. De organisatie verwacht dit jaar zo'n 6.000 bezoekers.
De kunst van geluid
In het hart van de creatieve hotspot Capital C in Amsterdam organiseert Adformatie na de jaarlijkse Dag van de Audio de Paloma Cocktail Party: Sound & Sip. Tijdens het event vol cocktails en inspiratie staat de kunst van geluid centraal.
Geluid speelt een steeds grotere rol in marketing en communicatie; van audio-advertising tot merkidentiteit. Samen duiken we dieper in de wereld van sound design, storytelling met audio en de laatste ontwikkelingen op het gebied van AI en audio.
Audio-workshops
Ook is er een rondleiding door het bijzondere en kunstzinnige gebouw Capital C en zijn er audio-workshops in samenwerking met de bekende producer Maik Cox van Amp Amsterdam. Verder worden er volop Paloma's geschonken, zijn er talloze prijzen te winnen en is uiteraard het team van Adformatie aanwezig.
Tickets voor Adnight zijn hier verkrijgbaar. Meer informatie over de Dag van de Audio is hier te bekijken.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!