Het kan niet allemaal zo sexy zijn als de laatste campagne van Old Spice: de introductie van twee nieuwe smaken van Nestlé Wagner Steenovenpizza wordt extra luister bijgezet door het verloten van tien weekenden Roompot Vakantiepark. Wagner gaat via de eigen Facebookpagina op zoek naar tien proevers en hun vier- tot zeskoppige families. Zij mogen tijdens hun verblijf bij Roompot kennis maken met de bestaande en nieuwe varianten van de Original Wagner uit de Steenoven. Henrik Jäger, marketing manager van Nestlé Wagner, doet de gedachte achter de campagne uit de doeken: 'Dit jaar verloten we in samenwerking met Roompot "vrije tijd", vooral voor gezinnen een kostbaar goed. De proefweekenden zijn daarom altijd bedoeld voor gezinnen van vier tot zes personen. Ze krijgen ook een tegoedbon voor de zes varianten van de Original Wagner uit de Steenoven pizza’s, zodat ze gezellig met zijn allen alle smaken kunnen proeven. Plezier voor het hele gezin!'
Tegoedbon inwisselen
Het idee is dat de tegoedbon voor gratis Original Wagner uit de Steenovenpizza’s ingewisseld wordt bij de supermarkt op het vakantiepark. Op een vragenlijst kunnen ze hun bevindingen over de verschillende smaken doorgeven. 'Want', zegt Jäger, 'de mening van de consumenten over onze producten is erg belangrijk voor ons.'
Spreekbeurt
Naast deze actie komt Nestlé Wagner ook met televisiecommercial om de twee nieuwe smaken (Bacon & Onion en Cheese & Onion met een crème fraîchesaus als basis) bekendheid te geven. In de commercial, die vanaf begin april op de buis komt, is een jonge Wagner-pizzafan te zien die vol vuur zijn spreekbeurt over zijn favoriete steenovenpizza oefent in de keuken. De campagne wordt op de winkelvloer ondersteund.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!