Overslaan en naar de inhoud gaan

Diederik Breijer vertrekt bij IPG Mediabrands

Diederik Breijer, CEO van IPG Mediabrands Benelux en sinds 2001 reeds verbonden aan IPG, heeft besloten de organisatie te verlaten.
Diederik Breijer
Diederik Breijer

Breijer begon in 2011 als CEO van IPG Mediabrands Benelux, de holding company van o.a. UM, Initiative, Yune, Reprise en Magna.

related partner content for mobile comes here

Hij zegt over zijn vertrek: ‘Ik heb bedrijven mogen overnemen, de mooiste pitches en industrie-prijzen mogen winnen en met de meest fantastische collega’s en klanten wereldwijd mogen samenwerken. IPG Mediabrands Benelux is de afgelopen 5 jaar verviervoudigd qua omzet, heeft ruim 600 man in dienst, die werkzaam zijn binnen toonaangevende bureaus en biedt een geweldig pakket aan services. Ik heb kortom alles kunnen en mogen doen om IPG Mediabrands te bouwen tot de leidende groep die het nu in zowel Nederland als België is. Dat was een ongelooflijke spannende, eervolle en leerzame rit en daar ben ik erg dankbaar voor. Maar het is daarom ook tijd geworden om de bladzijde om te slaan en te beginnen aan de tweede helft van m’n carrière op een moment dat onze industrie bezig is met een enorme transformatie. Ik laat de groep financieel gezond achter in de handen van een ervaren en divers managementteam, waar ik al jaren mee samenwerk en veel vertrouwen in heb.’

Breijer vertrekt per eind juni.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Marijn

Succes met je volgende stap! Diederik!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in