Overslaan en naar de inhoud gaan

Accenture Interactive neemt Droga5 over

Droga5 is één van de meest gelauwerde creatieve bureaus.
Accenture Droga
Accenture Droga

Accenture neemt het creatieve bureau Droga5 over, een van ’s werelds meest gelouwerde creatieve bureaus. Het in New York gevestigde bureau gaat deel uitmaken van Accenture Interactive.

De overname moet nog wel worden goedgekeurd door de mededingingsautoriteit. Financiële details zijn niet bekendgemaakt. 

related partner content for mobile comes here

De overname moet Accenture Interactive een marktpositie geven in creatie. Brian Whipple, internationale ceo Accenture Interactive, spreekt van een evolutie binnen de consultancyfirma. 'Het is een eer om met David Droga en zijn team te gaan werken om onze verdere ambitie, de juiste mix aan mogelijkheden voor de moderne marketeer, te bieden.'

David Droga richtte Droga5 op in 2006. Het creatieve bureau heeft meer dan 500 werknemers in New York en Londen. Het maakte veel bekroond werk voor onder meer Amazon Prime Video, Tourism Australia, The New York Times, IHOP en de Super Bowl-commercial voor Game of Thrones.

Het bureau is vele malen uitgeroepen tot Agency of the Year door onder meer Adweek en Advertising Age en tijdens het Cannes Lions International Festival of Creativity.

Onlangs werd bekend dat Accenture Interactive in Nederland Storm Digital heeft overgenomen.

 

 

Foto: Brian Whipple en David Droga

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in