Overslaan en naar de inhoud gaan

Karin Swerink algemeen hoofdredacteur Linda. magazine

Ze volgt Jildou van der Bijl op.
Karin Swerink
Karin Swerink

LINDA. heeft Karin Swerink (50) benoemd tot algemeen hoofdredacteur van LINDA.magazine. Ze volgt in die functie Jildou van der Bijl op, die zich samen met Linda de Mol als creatief directeur gaat bemoeien met tv-zender NET5 (Talpa Network).

Swerink is een bekende bladenmaker die in haar carrière adjunct-hoofdredacteur was van Libelle, hoofdredacteur van Glamour en nu hoofdredacteur van Vogue (Hearst Netherlands).

Swerink is vanaf mei verantwoordelijk voor alle printtitels van LINDA. en valt daarbij onder De Mol en Van der Bijl.

related partner content for mobile comes here

Jildou van der Bijl: 'De afgelopen elf jaar heb ik met ongelooflijk veel liefde, samen met de meest bijzondere en talentvolle mensen, het blad LINDA. en aanverwante specials gemaakt. Met als motto: zonder wrijving geen glans. Ik draag vol vertrouwen het algemeen hoofdredacteurschap over aan Karin, die ik ken als bevlogen bladenmaker en inspirerende mediaprofessional.'

Karin Swerink: 'Met pijn in mijn hart verlaat ik mijn Vogue en het geweldige team. Maar Linda. is een magisch merk, altijd verrassend, super succesvol, en niet meer weg te denken uit het Nederlandse medialandschap. Ik kon deze once in a life time opportunity om aan het roer te staan van dit merk als bladenmaker dan ook niet voorbij laten gaan.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in