Overslaan en naar de inhoud gaan

Zoover kiest ZIGT als mediabureau

ZIGT wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning, -inkoop en voor de effectmetingen van Zoover.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Zoover start vandaag de campagne, waarvan het concept afkomstig is van FCB Amsterdam. Tv, radio, buitenreclame en online worden ingezet. Het doel van de campagne is om Zoover stevig op de kaart te zetten.

De campagne is gericht op gezinnen die vroeg in het jaar al hun vakantie boeken. Tot nu toe vervulde Zoover met name de rol van een ‘final check’ voordat men daadwerkelijk ging boeken.

related partner content for mobile comes here

‘Samen met Zoover en FCB hebben we de afgelopen maanden hard gewerkt en toegeleefd naar de start van de eerste campagne, die voortkomt uit een meerjarenstrategie. We zijn er trots op om een merk met zo’n hoge naamsbekendheid te mogen heractiveren. Niemand kan straks meer om Zoover heen in zijn of haar reisoriëntatie’, zegt Rogier Bruggeman van ZIGT.

Phillipp Goos, ceo van Zoover: ‘We zochten bewust een onafhankelijk mediabureau en hebben in ZIGT een transparante, betrouwbare en creatieve partner gevonden. ZIGT helpt ons niet alleen met het behalen van onze doelstellingen, maar ook met het bepalen en meten daarvan. We zijn zeker dat zij ons, samen met ons reclamebureau FCB, gaan helpen om het merk de komende jaren verder te laten groeien.’

Het reviewplatform Zoover ontstond in 2005 en was het eerste platform waar vakantieliefhebbers een review konden schrijven over hun vakantie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in