Yellowbrick-directeur wordt marketeer Brick Parking


Samen met André Wielaard en Willem van Nimwegen vormt Witkamp vanaf 1 juni de driekoppige directie van Brick Parking. Het drietal geeft leiding aan Brick Parking, Yellowbrick NL en Brick Parking Enforcement, het voormalige Simac Business Applications.
Als directeur Marketing & Communicatie van de internationale holding Brick Parking legt Witkamp zich vanaf 1 juni toe op de wereldwijde marketing en communicatie van het merk. Brick Parking is in 2012 begonnen met de internationale aspiraties om het Yellowbrick label wereldwijd te vermarkten. Witkamp: 'Binnenkort kunnen we ook over de grens "Bricken".'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWitkamp (49) was hij voorafgaand aan zijn periode bij Yellowbrick van 1998 tot en met 2005 werkzaam in Toronto, Canada als zelfstandig marketeer en verantwoordelijk voor het Looney Tunes label van Warner Brothers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid