Overslaan en naar de inhoud gaan

Yellowbrick-directeur wordt marketeer Brick Parking

Directeur Wilbert Witkamp stapt na zeven jaar van Yellowbrick over naar de internationale holding Brick Parking. Hij wordt daar directeur…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Samen met André Wielaard en Willem van Nimwegen vormt Witkamp vanaf 1 juni de driekoppige directie van Brick Parking. Het drietal geeft leiding aan Brick Parking, Yellowbrick NL en Brick Parking Enforcement, het voormalige Simac Business Applications.

related partner content for mobile comes here

Als directeur Marketing & Communicatie van de internationale holding Brick Parking legt Witkamp zich vanaf 1 juni toe op de wereldwijde marketing en communicatie van het merk. Brick Parking is in 2012 begonnen met de internationale aspiraties om het Yellowbrick label wereldwijd te vermarkten. Witkamp: 'Binnenkort kunnen we ook over de grens "Bricken".'

Witkamp (49) was hij voorafgaand aan zijn periode bij Yellowbrick van 1998 tot en met 2005 werkzaam in Toronto, Canada als zelfstandig marketeer en verantwoordelijk voor het Looney Tunes label van Warner Brothers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in