
Volgens mij de meest curieuze offline innovatie van 2006: de winkel die er niet meer als winkel mag uitzien. Want dat trekt maar publiek voor de gezelligheid in plaats van betrokken kopers. Dus geen aantrekkelijke etalages meer gericht voor iedereen die langskomt maar bijvoorbeeld vooraanzichten als van huizen.
New York Times verhaalt over de nieuwe trend met de nieuwe keten Ruehl No.925 ('Casual style meets Greenwich Village attitude'), en ook Martin + Osa.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftBen benieuwd of deze trend overwaait en wat de reacties zullen zijn van onder meer medewinkeliers in een winkelcentrum, om nog maar niet te spreken van de maatschappelijke discussies die zullen volgen. Leuk.
Zie nu via Google overigens ook al een hele beschrijving van Ruehl op wikipedia.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee