Overslaan en naar de inhoud gaan

Winkel mag er niet als winkel uitzien

Volgens mij de meest curieuze offline innovatie van 2006: de winkel die er niet meer als winkel mag uitzien. Want dat trekt maar publiek…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens mij de meest curieuze offline innovatie van 2006: de die er niet meer als winkel mag uitzien. Want dat trekt maar publiek voor de gezelligheid in plaats van betrokken kopers. Dus geen aantrekkelijke etalages meer gericht voor iedereen die langskomt maar bijvoorbeeld vooraanzichten als van huizen.

related partner content for mobile comes here

over de nieuwe trend met de nieuwe keten ('Casual style meets Greenwich Village attitude'), en ook .

Ben benieuwd of deze trend overwaait en wat de reacties zullen zijn van onder meer medewinkeliers in een winkelcentrum, om nog maar niet te spreken van de maatschappelijke discussies die zullen volgen. Leuk.

Zie nu via Google overigens ook al een hele .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in