Overslaan en naar de inhoud gaan

Wie wordt Marketeer of the Year 2006?

Op 6 juni wordt in Almere de Marketeer of the Year prijs 2006 uitgereikt. Het is de prijs van PIM, Tijdschrift voor Marketing en Nima. Dit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 6 juni wordt in Almere de Marketeer of the Year prijs 2006 uitgereikt. Het is de prijs van , en Nima. Dit jaar wordt de prijs gesponsord door .

related partner content for mobile comes here

Waar het eigenlijk om gaat: wie wint hem?

Er zijn en in onze nieuwe poll mag je je voorkeur aangeven. Niet dat het enige invloed heeft op de keuze van de jury (ik mag de voorzitter zijn, en we laten ons door niemand leiden), maar het geeft wel een indicatie wat de marketinggemeente er van vindt.

De vorige poll ging over de hausse in Oranje-gedoe.

We stelden dat het
om nog op Oranje in te haken. Van de 231 stemmen vindt 33 procent het inderdaad dom en niet creatief.

Maar een overweldigende 67 procent vindt dat aanhaken op Oranje nog steeds werkt. Dat u het maar weet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in