Wie wint de Nima Marketing Jaarprijs?
Vorig jaar nam Sara Lee/DE met Senseo de prijs in ontvangst. Deze organisatie was naast Schuitema (C-1000) en Transavia (Basiq Air) door de jury genomineerd op basis van aanmeldingen door Nima-leden. Ook dit jaar kan iedereen weer aangeven wie de prijs moet ontvangen. Het gaat om de organisatie die het afge-lopen jaar het beste marketingbeleid heeft gevoerd, het meest succesvol op marketinggebied was en het meest innovatief. Namen van bedrijven kunnen via NIMA-Online doorgegeven worden. De inschrijving staat open tot 15 oktober.
Op basis van de reacties bepaalt de jury wie dit jaar de prijs in de wacht sleept. De Nima Marketing Jaar-prijs 2004 wordt op 18 november a.s. uitgereikt tijdens het Societal Event, het jaarlijkse galafeest van het Nima en de Register Marketeers.
De jury van de Nima Marketing Jaarprijs 2004 bestaat uit de volgende personen:
Vacatures
Product Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagSenior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie Utrecht- Annette Ottolini RM, Directielid Marketing & Communicatie Maetis
- Marnix Eikenboom, Managing Director Danone
- Jos Vranken, Marketing Directeur Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen
- Egbert van Acht, Chief Marketing Officer DAP Philips
- Martijn Gleijm, Directeur Gleijm & Van der Waart
- Theo van Vugt, hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing
- Michael van Os, hoofdredacteur Adformatie
- Prof. dr. Eric Waarts, Erasmus Universiteit
- Prof. dr. Ruud Frambach, VU Amsterdam Het Nima laat weten dat er nog gezocht wordt naar een juryvoorzitter.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid