Overslaan en naar de inhoud gaan

Wie wint de Nima Marketing Jaarprijs?

De NIMA Marketing Jaarprijs wordt ook dit jaar weer uitgereikt aan de organisatie die op marketinggebied het afgelopen jaar het beste heeft…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorig jaar nam Sara Lee/DE met Senseo de prijs in ontvangst. Deze organisatie was naast Schuitema (C-1000) en Transavia (Basiq Air) door de jury genomineerd op basis van aanmeldingen door Nima-leden. Ook dit jaar kan iedereen weer aangeven wie de prijs moet ontvangen. Het gaat om de organisatie die het afge-lopen jaar het beste marketingbeleid heeft gevoerd, het meest succesvol op marketinggebied was en het meest innovatief. Namen van bedrijven kunnen via NIMA-Online doorgegeven worden. De inschrijving staat open tot 15 oktober.
Op basis van de reacties bepaalt de jury wie dit jaar de prijs in de wacht sleept. De Nima Marketing Jaar-prijs 2004 wordt op 18 november a.s. uitgereikt tijdens het Societal Event, het jaarlijkse galafeest van het Nima en de Register Marketeers.
De jury van de Nima Marketing Jaarprijs 2004 bestaat uit de volgende personen:

related partner content for mobile comes here
  • Annette Ottolini RM, Directielid Marketing & Communicatie Maetis
  • Marnix Eikenboom, Managing Director Danone
  • Jos Vranken, Marketing Directeur Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen
  • Egbert van Acht, Chief Marketing Officer DAP Philips
  • Martijn Gleijm, Directeur Gleijm & Van der Waart
  • Theo van Vugt, hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing
  • Michael van Os, hoofdredacteur Adformatie
  • Prof. dr. Eric Waarts, Erasmus Universiteit
  • Prof. dr. Ruud Frambach, VU Amsterdam Het Nima laat weten dat er nog gezocht wordt naar een juryvoorzitter.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in