Wenskaart populairder dan e-mail
De waardering voor een handgeschreven kaart is nog steeds groter dan berichten via moderne communicatiemiddelen zoals sms en e-mail, blijkt…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De uitkomsten geven aan dat een wenskaartje beduidend meer waarde heeft voor degene die het ontvangt dan een snelle digitale boodschap.
In het kader van de promotie van de wenskaart start TPG Post de actie ‘van de kaart’. Tijdens de Nationale Weken van de Kaart wordt men opgeroepen om aan mensen een kaartje te sturen die ‘van de kaart zijn’ en een aandacht goed kunnen gebruiken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In ruim 1500 winkels en postkantoren wordt tussen 1 en 18 september de Weken van de Kaart gehouden. De winkels die meedoen aan de Nationale Weken van de Kaart zijn Bruna, Primera, The Readshop, de Boekelier, de grotere postkantoren en 400 zelfstandige wenskaartenwinkels.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid