Overslaan en naar de inhoud gaan

Wenskaart populairder dan e-mail

De waardering voor een handgeschreven kaart is nog steeds groter dan berichten via moderne communicatiemiddelen zoals sms en e-mail, blijkt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De uitkomsten geven aan dat een wenskaartje beduidend meer waarde heeft voor degene die het ontvangt dan een snelle digitale boodschap.
In het kader van de promotie van de wenskaart start TPG Post de actie ‘van de kaart’. Tijdens de Nationale Weken van de Kaart wordt men opgeroepen om aan mensen een kaartje te sturen die ‘van de kaart zijn’ en een aandacht goed kunnen gebruiken.

related partner content for mobile comes here

In ruim 1500 winkels en postkantoren wordt tussen 1 en 18 september de Weken van de Kaart gehouden. De winkels die meedoen aan de Nationale Weken van de Kaart zijn Bruna, Primera, The Readshop, de Boekelier, de grotere postkantoren en 400 zelfstandige wenskaartenwinkels.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in