Webcamseksspot YouTube-kraker
De spot van de campagne InternetSoa is tot op heden op Youtube bijna 1,1 miljoen keer bekeken. Je vraagt je af of Nederlandse reclamemakers geen Engelstalige versies moeten gaan maken als ze zo eenvoudig internationaal kunnen 'doorbreken'.
Bij Planet staat het verhaal over het plotselinge succes van het Internetsoa spotje onder de titel 'Camsex in Holland'.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaYoungWorks tekende voor de creatie, die was ingezet door MijnKindOnline en de hulp kreeg van onder meer BNN, MTV Networks, MSN, Newrulez media van Ilse (Kaboem, CU2 en Yourscene.nl), Scholieren.com, Marokko.nl, Habbo Hotel, Sugababes.nl en Partypeeps2000.com, en ook van de politie (KLPD).
Met heel weinig vertaling is 'export' naar het buitenland mogelijk, te meer daar er op de eettafel geen Hollandse aardappelen staan te dampen...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid