Web wijst de weg naar Nederland
Schiphol, het NBTC en Expedia slaan de handen ineen om op korte termijn meer bezoekers naar Nederland te krijgen. Maandag zijn zij…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In de eerste zeven maanden van dit jaar daalde het aantal buitenlandse bezoekers in Nederland met 3 procent. Vooral Britten, Spanjaarden, Noren, Zweden, Italianen en Amerikanen lieten het afweten. De campagne van de drie organisaties richt zich dan ook op die landen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Via een speciale Holland-site op Expedia, de grootste boekingssite ter wereld, kunnen consumenten aanbiedingen vinden in Nederland via luchthaven Schiphol. “Stedenbezoekers leveren een belangrijke bijdrage aan de Nederlandse economie,” stelt algemeen directeur Jos Vranken van het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen. Vorig jaar waren twee miljoen bezoekers aan Nederlandse steden goed voor 844 miljoen euro aan bestedingen. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid