Overslaan en naar de inhoud gaan

Allerhande wint Excellence Award

Albert Heijns Allerhande won de Excellence Award en Born05 (Bomvol en iFly) pakte de winst in twee categorieën bij de uitreiking van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit bijna 100 inzendingen werden dit jaar opnieuw 23 customer media genomineerd.
Een overzicht van alle winnaars:

related partner content for mobile comes here

EXCELLENCE AWARD
Allerhande voor Albert Heijn/MediaPartners Group

BUSINESS TO BUSINESS
NAW kwartaalmagazine voor Bouwfonds Ontwikkeling /Proof Reputation

BUSINESS TO CONSUMER
Bomvol voor bol.com / Born05

CROSSMEDIAAL CONCEPT VAN HET JAAR
In de Mode voor Commissie Modedetailhandel MKB van Het Hoofdbedrijfschap Detailhandel / Readershouse Brand Media

MEEST EFFECTIEF
Lekker in het Leven voor Procter & Gamble Nederland/ Sanoma Uitgevers

INTERNE MEDIA
Ahá voor Albert Heijn / vdBJ
Nuonpaper voor Nuon / MediaPartners Group

LANCERING VAN HET JAAR
iFly Magazine voor KLM Royal Dutch Airlines / Born05

EENMALIGE UITING
Leve het Leven voor VUmc CCA/ Hemels Publishers

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in