Overslaan en naar de inhoud gaan

Walibi wil Duitse jongeren aantrekken met eindeloze adrenaline

‘Adrenalin ohne ende’ is Duitse variant van ‘Hard gaan’
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bureau Youngworks lanceert een Duitse versie van de campagne voor pretpark Walibi Holland. Met deze actie wil het park Duitse jongeren uit het grensgebied met Nederland bereiken. De actie begint met een online video, een radiocommercial en display advertising.

related partner content for mobile comes here

Hieronder een van de Nederlandse varianten:

Credits:

Opdrachtgever: Walibi Holland

Verantwoordelijk bij klant: Marc Antonioli, Michelle den Ouden, Milou Bijl

Strategie/Creatie: Youngworks

Productiemaatschappij: I-MOR

Media: Media Science, Universal Media

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in