Overslaan en naar de inhoud gaan

Bart Kuppens spreekt op Marketing Technology Event

Kan digital merken maken of breken?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bart Kuppens, vice-president van Unilever Benelux - Foods, Home Care and Personal, geeft tijdens op het Marketing Technology Event zijn visie op de digitale ontwikkelingen en de impact hiervan voor een bedrijf als Unilever.

related partner content for mobile comes here

Vragen die tijdens deze keynote worden beantwoord:

Hoe maak je goed gebruik van nieuwe mogelijkheden voor merkontwikkeling, -voorkeur en -trouw? En:

Heeft de komst en het gebruik van digitale media en middelen ook een negatief merkeffect? En indien zo, in welke mate en hoe ga je ermee om?

Naast Kuppens komen ook Jochem Wijnands (CEO TRVL.com), Gerhard van der Bijl (manager marketing technology Wehkamp) en Remy Balizany (e-commerce Pon) langs en delen hun ervaringen met het publiek.

Het Marketing Technology Event wordt georganiseerd door Crux in samenwerking met Adfo Groep.

Het volledige programma vindt u terug op de e. Koop uw kaarten voor het congres.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in