Overslaan en naar de inhoud gaan

Vivian Reijs is het nieuwe gezicht van Lassie

De door Epidemie ontwikkelde commercials zijn gebouwd rond de adviezen van gediplomeerd voedingscoach Vivian Reijs.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reclamebureau Epidemie heeft een campagne ontwikkeld voor rijstmerk Lassie. De commercials (drie versies, plus een compilatieversie, zie hieronder) zijn in de eerste maanden alleen online zichtbaar. Hiermee kiest Lassie voor de eerste keer bewust voor een andere media-aanpak om haar doelgroep te bereiken. Naast online wordt ook print ingeschakeld. Daarnaast is het doel om communicatiewaarde te creëren middels pr.

related partner content for mobile comes here

Epidemie zegt over de campagne: &;Dat Lassie perfect past binnen een gezonde leefstijl weet men bij Lassie zelf al lang. Maar soms is het goed ook een andere mening te horen. Van iemand die onafhankelijk is en van gezond leven haar werk heeft gemaakt. Zoals . Zij heeft niet alleen haar achternaam mee maar is naast tv-presentatrice ook gediplomeerd voedingscoach. Daarom heeft Lassie haar gevraagd het nieuwe gezicht te worden.&;

Reijs gaat als spokesperson van het merk iedereen in Nederland voorzien van ‘Vivians Rijstadvies’. Het is de bedoeling dat Reijs binnen verschillende thema’s antwoord geeft op vele vragen die leven bij de doelgroep van Lassie. Lassie: &;Wat is bijvoorbeeld een gezond en lekker alternatief voor de standaard lunch? Of wat en wanneer kan je het beste eten als je gaat sporten? Vivians Rijstadvies geeft het antwoord in diverse commercials in combinatie met content-video’s op de Lassie-site.&;

Compilatie:

De 20 secondenversies &;Gezin&;, &;Lunch&; en &;Sport&; zijn te bekijken.

Credits
Opdrachtgever: Lassie
Bureau: Epidemie
Verantwoordelijk bij cliënt: Paul Stam
Productiemaatschappij: Czar
Regisseur: Sanne Vogel
Fotografie: Isabella Rozendaal | Unit
Mediabureau: IM Lounge

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in