Vivera komt met compleet nieuw packaging design door Sogood
Vivera vervangt het groene bakje door een transparante verpakking met zwarte wikkel.
In samenwerking met designbureau Sogood komt de producent van vleesvervangende producten met een compleet nieuw design voor de verpakkingen. Doel van de nieuwe verpakking is het aanspreken van een bredere doelgroep, waaronder ook niet-vegetariërs.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Illustraties
Op de zwarte sleeves staan illustraties die een knipoog zijn naar het traditionele slagersbeeld van een koe die in stukken verdeeld is.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuDe nieuwe verpakkingen liggen vanaf 1 juni in de winkel.
Uitgebreid interview
In het juninummer van Tijdschrift voor Marketing volgt een uitgebreid interview met Vivera over het nieuwe design.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid