Vivera komt met compleet nieuw packaging design door Sogood
Vivera vervangt het groene bakje door een transparante verpakking met zwarte wikkel.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In samenwerking met designbureau Sogood komt de producent van vleesvervangende producten met een compleet nieuw design voor de verpakkingen. Doel van de nieuwe verpakking is het aanspreken van een bredere doelgroep, waaronder ook niet-vegetariërs.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Illustraties
Op de zwarte sleeves staan illustraties die een knipoog zijn naar het traditionele slagersbeeld van een koe die in stukken verdeeld is.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe nieuwe verpakkingen liggen vanaf 1 juni in de winkel.
Uitgebreid interview
In het juninummer van Tijdschrift voor Marketing volgt een uitgebreid interview met Vivera over het nieuwe design.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid