Overslaan en naar de inhoud gaan

Isobar Nederland creatief digitaal bureau Foot Locker Europe

Het bureau wordt verantwoordelijk voor content creatie van alle social media platforms van Foot Locker Europe, waaronder Facebook, twitter…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De samenwerking is tot stand gekomen door een gezamenlijke inspanning van Isobar Nederland en Isobar UK. De Amsterdamse vestiging van Isobar krijgt de leiding over alle social accounts van Foot Locker Europe.

related partner content for mobile comes here

Tom Berger, creative director Isobar Nederland: &;Het team is erg enthousiast om aan de slag te gaan voor een retailsportmerk als Foot Locker. We hebben een aantal echte sneakerfans in huis die staan te popelen om met Foot Locker samen te werken.&;

Foot Locker is al een bekende klant binnen Dentsu Aegis Network Nederland. Het digitale bureau iProspect, verzorgt PPC, SEO, Conversie Optimalisatie en Insights voor Foot Locker Europe.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in