Olaf Arkauer en Julian Rivas vertegenwoordigen Nederland in de Euro Effie-jury


Nederland vaardigt twee vertegenwoordigers af voor de EACA Euro Effie Jury 2015.
Olaf_Arkauer_en_Julian_Rivas.jpg
Dat zijn Olaf Arkauer, strategy director en partner bij Etcetera (links) en Julian Rivas, global brand leader bij TBWA\Neboko. Zij gaan in de tweede ronde mede bepalen welke cases doorgaan naar de finale van de Euro Effies 2015. De jury wordt voorgezeten door Josep Hernandez van Mondelez International.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Bureaus kunnen nog inzenden voor de Euro Effies tot 15 mei.
Over de Euro Effies
De Euro Effies worden georganiseerd door de European Association of Communications Agencies (EACA) in samenwerking met Euronews. Sponsors zijn Bacardi-Martini, The European Publishers’ Council, WARC, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief en Viva Xpress Logistics.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid