Overslaan en naar de inhoud gaan

Virtuele etalage Lee en Bijenkorf

Interactief met een kapitale 'i'. Vanaf aanstaande maandag spoeden wij ons allemaal naar de Bijenkorf op de Dam in onze hoofdstad.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Interactief met een kapitale 'i'. Vanaf aanstaande maandag spoeden wij ons allemaal naar de Bijenkorf op de Dam in onze hoofdstad. Jeansmerk trapt daar de 'Lee Makes History'-campagne af met een virtuele wereld als etalage.

related partner content for mobile comes here

Volgens de persberichten lopen vier schijnbaar heel gewone mensen de etalage in en kijken naar het voorbijkomende publiek. Door special effects veranderen deze bewegende etalagepoppen in superhelden. En die dragen natuurlijk Lee-jeans. De vier transformeren in wezens met tot de verbeelding sprekende namen als Beastman, Spideronic, De Flame of Hero en Coverup? Iets engs, een held, spektakel en humor, daarmee hoopt Lee windowshoppen tot de online marketinghit van het jaar te maken.

is verantwoordelijk voor wat ze een Virtual Shop noemen. Als 'full-service outdoor exploitant" zijn ze gespecialiseerd in het aanbieden en plaatsen van steigerdoekreclame. En nu gaat het bedrijf hun business ook virtueel aanpakken.

"Levensgrote modellen, zwevende producten en teksten, complete catwalks, 3D-automodellen midden in de stad, spontane kleurveranderingen, volledig synchroon met geluid of complete semi-live concerten. (?) Door projectietechnieken lijkt het voorwerp of de persoon in de ruimte te zweven (?). Het is zelfs mogelijk de projectieapparatuur van deze levensgrote projecties onbeperkt met elkaar te koppelen, waardoor d.m.v. Narrow Casting de campagne op vestigingsniveau kan worden gemanaged. Stelt u zich eens voor, alle etalages met één druk op de knop compleet wijzigen?" De ambities van CityScape zijn duidelijk. Lee en De Bijenkorf doen de kick-off. Wie volgt?

- in samenwerking met Danielle Linders -

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in