Virale campagnes geldverspilling
Virale campagnes zijn meestal geldverspilling. Volgens analisten van JupiterResearch had slechts 15 procent van de afgelopen jaar…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Virale campagnes zijn meestal geldverspilling. Volgens analisten van JupiterResearch had slechts 15 procent van de afgelopen jaar gelanceerde virale campagnes succes.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Jupiter verwacht een afname in het gebruik van de methode van 55 procent in het komende jaar.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMarketers moeten volgens de analisten hun publiek beter in beeld krijgen voor ze aan een virale campagne beginnen. Anders riskeren ze evenveel mensen af te stoten als aan te trekken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid