Overslaan en naar de inhoud gaan

Verzekeruzelf.nl. Deel II. Eind goed, al goed.

In mijn laatste ‘uitglijder’ nam ik Verzekeruzelf.nl onder vuur. Een telefonisch mea maxima culpa van de directeur volgde niet veel…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Waar mensen werken, worden fouten gemaakt. Een klein eenmalig foutje kan nog worden weggelachen, bij persistente fouten moet er echter worden ingegrepen. In een vrijwel volledig geautomatiseerde back office vraagt dat om mensen die geautoriseerd zijn de raderen te stoppen, de klant te bevrijden uit zijn of haar benarde positie, de fout te herstellen en de machine te herstarten. Daar was het misgegaan bij Verzekeruzelf.nl waardoor ik machteloos rondjes bleef draaien, tot mijn blog van twee augustus een dikke stok in de machine stak.

related partner content for mobile comes here

No Kidding
Ik werd een business case, kwam op tafel te liggen en er werden leermomenten vastgesteld om herhaling te voorkomen. Mijn missie als blogger was daarmee voltooid. Maar Verzekeruzelf.nl wilde mijn ongerief vergoeden door mij een jaar lang premievrij te stellen. Een mooi idee, maar dat zou mijn integriteit als blogger/journalist aantasten. Daarom stelde ik voor het bedrag over te maken naar een goed doel. Dat sprak de directeur zo aan, dat hij bedrag verdubbelde en nog dezelfde dag overmaakte naar No Kidding, een organisatie die zich inzet om kindermishandeling te voorkomen. Natuurlijk jammer dat ik de pen moest pakken, maar Verzekeruzelf.nl heeft zijn verantwoordelijkheid genomen en zich volwassen opgesteld. En dat kan niet ieder bedrijf zeggen dat in de vuurlinie komt te liggen. En van No Kidding mag Verzekeruzelf.nl nog veel fouten blijven maken…

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in