Overslaan en naar de inhoud gaan

Verkiezing beste me-too product

De Merkbrigade – voorheen Merkbelangen - organiseert een online verkiezing voor het gekopieerde product dat het meest op het origineel…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat is één van de initiatieven van De Merkbrigade in de strijd tegen ‘parasitair gedrag’. schrijft erover in het magazine van 21 augustus. In dat nummer zegt Willy de Graaff, oprichtster en brandconsultant van De Merkbrigade: ‘De Merkbrigade vecht voor originaliteit, creativiteit en innovatie en tegen misleiding. Niet alleen in voeding, maar op dit moment is de pijn in kruidenierswaren het ergste. Daar willen we als eerste mee aan de slag.'

related partner content for mobile comes here

Een ander initiatief van De Merkbrigade is een site met onder meer cases voor retailers en fabrikanten. Ook wil de organisatie een standaardonderzoeksmethode ontwikkelen om verwarring over op elkaar lijkende producten aan te tonen.

Bovendien wil De Merkbrigade een 'APK-keuring' lanceren. Bedrijven die iets nieuws op de markt willen brengen, kunnen advies krijgen over het versterken van bepaalde elementen zodat het product minder snel gekopieerd kan worden.

Bron:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in