Overslaan en naar de inhoud gaan

Veelbelovende resultaten mobile onderzoek

De eerste resultaten van een gezamenlijk mobile advertsing project van Sanoma Digital, Ster en Telegraaf Media Nederland zijn volgens de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De eerste resultaten van een van Sanoma Digital, Ster en Telegraaf Media Nederland zijn volgens de deelnemende partijen 'veelbelovend'.

related partner content for mobile comes here

Na een uitgebreide selectie zijn de betrokken uitgevers begonnen met het uitserveren van campagnes van HeinzAmoy en KWF Kankerbestrijding op hun mobiele domeinen. Het doel is zoveel mogelijk inzichten te verkijgen in wat wel en niet werkt met mobiel adverteren.
Consumenten kunnen op de mobiele site van KWF Kankerbestrijding een op maat gesneden advies krijgen over de zonnekracht en een waarschuwing per email, sms of twitter. Van degenen die via de mobiele campagne terecht komen op de mobiele pagina van KWF Kankerbestrijding, doet bijna een kwart mee aan de huidtest. 40% doet mee aan een gebruikersonderzoek. Inmiddels deden bijna zevenduizend mensen deel aan de mobiele huidtest.

De campagne loopt de hele zomer. De resultaten worden gepresenteerd op 2 september tijdens de bijeenkomst 'Mobile Advertising Nederland 2010' in Amsterdam. Behalve de resultaten van de campagnes van Heinz Amoy en KWF Kankerbestrijding wordt ook een groot consumentenonderzoek gepresenteerd naar de opvattingen over mobiele reclame.

Onderzoeksbureau Valuewait heeft het gebruikersonderzoek verzorgd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in