
Ter ondersteuning van de nieuwe bioscoopfilm #039;63">De Hel van '63, bedachten en ontwikkelden filmdistributeur Bridge Entertainment Group en online marketingbureau Viva la Media de schaatsgame 'De Hel van ’63 - De Game'.
In samenwerking met Unox wordt de game nu geseed op diverse internetplatforms.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROSProduct Marketing Manager EMEA
Legrand AV Netherlands BVOnline Advertising Consultant (NL)
VONQDe game heeft een prominente rol binnen de marketingmix van de film gekregen, en moet volgens de makers de omstandigheden en het gevoel van de Tocht der Tochten uit 1963 op een leuke manier weergeven.
Bij een Elfstedentocht (en ook in de film) houden de rijders elkaar vooral met samenwerken op de been. Dit element is ook verwerkt in een Hyves gadget. Spelers kunnen hun vrienden uitdagen de score te verbeteren om zo zelf op nummer 1 te komen.
De film is vanaf 17 december in meer dan 100 bioscopen te zien. Zondag 13 december vindt de première plaats in WTC Expo te Leeuwarden. Bridge Entertainment Group, onderdeel van de entertainmentdivisie van Foreign Media Group, verzorgt in samenwerking met E1 Entertainment Benelux de bioscoopdistributie.
De game biedt alvast een voorproefje van het unieke collector’s item dat Unox ter gelegenheid van de film in petto heeft, zo staat in het persbericht.... Misschien zo’n ouderwetse schaatsmuts, als vervolg op de handschoenen?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee