Uitslag poll: XS4All-campagne deugt niet
De campagne van XS4All valt niet goed bij het MolBlog-publiek. Naar aanleiding van een reactie stelden we de vraag of de provider de plank…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De campagne van XS4All valt niet goed bij het MolBlog-publiek. Naar aanleiding van een reactie stelden we de vraag of de provider de plank echt helemaal mis slaat.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
176 stemmen kwamen er binnen en 69 procent zegt volmondig 'Ja!'. Ze vinden de campagne zinloos en ergerlijk.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS31 procent vindt dat niet en zegt dat ze zelfs ontroerd raken. Ach, gossie...
Is die groep wel groot genoeg voor de KPN-dochter?
Ik vraag me dat af.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid