Overslaan en naar de inhoud gaan

Het merk Madonna

Madonna Louise Veronica Ciccone Ritchie, ofwel Madonna, wordt morgen op 16 augustus vijftig jaar. Ze gaat Sara zien om het oubollig te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Madonna Louise Veronica Ciccone Ritchie, ofwel , wordt morgen op 16 augustus vijftig jaar. Ze gaat Sara zien om het oubollig te zeggen. Hoewel dat natuurlijk niet bij haar past. Oud worden wil ze niet. Dat past niet bij haar merkwaarde.

related partner content for mobile comes here

Madonna is een sterk merk. Een merk dat ze zelf heeft gecreëerd en opnieuw blijft uitvinden. Al zijn er in de loop der jaren wel wat deukjes in gekomen. Vaak is ze daar zelf verantwoordelijk voor (door bijvoorbeeld slechte fims en vieze boekjes), daarnaast ligt de pers constant op de loer om de bijna onaantastbare Queen of Pop in verlegenheid te brengen.

Madonna heeft veel metamorfoses ondergaan, heeft diverse geloofsovertuigingen versleten, is stijlicoon, yogagoeroe, een actrice met niet al te veel talent, trendwatcher en trendmaker, misschien niet de beste zangeres, een performer, modeontwerper, schrijfster, een moeder, botox adept, wereldverbeteraar en ga zo maar door. Ze is bovenal Madonna.

Iedereen heeft wel een mening over . Misschien is dat wel de kracht van het merk Madonna.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in