Het merk Madonna
Madonna Louise Veronica Ciccone Ritchie, ofwel Madonna, wordt morgen op 16 augustus vijftig jaar. Ze gaat Sara zien om het oubollig te zeggen. Hoewel dat natuurlijk niet bij haar past. Oud worden wil ze niet. Dat past niet bij haar merkwaarde.
Madonna is een sterk merk. Een merk dat ze zelf heeft gecreëerd en opnieuw blijft uitvinden. Al zijn er in de loop der jaren wel wat deukjes in gekomen. Vaak is ze daar zelf verantwoordelijk voor (door bijvoorbeeld slechte fims en vieze boekjes), daarnaast ligt de pers constant op de loer om de bijna onaantastbare Queen of Pop in verlegenheid te brengen.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaMadonna heeft veel metamorfoses ondergaan, heeft diverse geloofsovertuigingen versleten, is stijlicoon, yogagoeroe, een actrice met niet al te veel talent, trendwatcher en trendmaker, misschien niet de beste zangeres, een performer, modeontwerper, schrijfster, een moeder, botox adept, wereldverbeteraar en ga zo maar door. Ze is bovenal Madonna.
Iedereen heeft wel een mening over Madonna. Misschien is dat wel de kracht van het merk Madonna.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid