Overslaan en naar de inhoud gaan

Tribal DDB begint ROI-afdeling

Tribal DDB heeft voor haar Amsterdamse vestiging een nieuwe afdeling opgericht: ROI Solutions.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ROI Solutions gaat klanten van Tribal DDB helpen bij het verder vergroten van het rendement op hun online activiteiten. Hiervoor heeft het bureau Raymond de Coninck aangetrokken, specialist op het gebied van marketing accountability.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe afdeling gaat met bestaande en zelf ontwikkelde tools digitale activiteiten voor haar opdrachtgevers beter inzichtelijk maken en optimaliseren. Met de nieuwe afdeling ROI Solutions wil het bureau klanten onder meer helpen bij het verbeteren van de resultaten van eigen websites en online campagnes. Ook moet het klanten meer grip geven op zogenaamde ‘earned’ online media door te meten welke aandacht een merk of een product krijgt op weblogs, videosites en sociale netwerken. Tribal DDB beschikt hiervoor over de BlogAlyzer, een tool die gedetailleerd inzicht geeft in wat consumenten schrijven in fora, weblogs en andere vormen van social media.

Het bureau gaat actieve partnerships aan met de andere partijen binnen de DDB Group, zoals reclame-, CRM- en pr-bureaus. De dienstverlening is 'het antwoord op een duidelijke behoefte die Tribal DDB signaleerde uit de markt'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in