Telfort kiest XXS


De keuze is op dit bureau gevallen, omdat hun concept en aanpak goed aansluiten bij de merkwaarden en mentaliteit van Telfort. Het telecombedrijf wil met de nieuwe campagne onderstrepen, dat iedereen een goede deal heeft met Telfort als provider.
"We hebben er alle vertrouwen in, dat de door XXS ontwikkelde campagne Telfort op een eigenzinnige en verrassende manier zal neerzetten. De nieuwe campagne wordt op dit moment uitgewerkt en zal rond de zomermaanden starten", zegt Telforts director communications Clody Derksen.
Of LaMarque mee heeft gedaan aan de pitch - het bureau dat voordat Telfort de samenwerking verbrak zowel above als below-theline voor de telecommer werkte ‒ wordt niet bekendgemaakt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTelfort koos in maart Van Wanten Etcetera als below-the-linebureau om de direct-marketingactiviteiten te ondersteunen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid