Overslaan en naar de inhoud gaan

Telfort kiest XXS

Telfort heeft XXS aangewezen als nieuw reclamebureau. Het bureau verzorgt het concept en alle above the line-activiteiten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De keuze is op dit bureau gevallen, omdat hun concept en aanpak goed aansluiten bij de merkwaarden en mentaliteit van Telfort. Het telecombedrijf wil met de nieuwe campagne onderstrepen, dat iedereen een goede deal heeft met Telfort als provider.
"We hebben er alle vertrouwen in, dat de door XXS ontwikkelde campagne Telfort op een eigenzinnige en verrassende manier zal neerzetten. De nieuwe campagne wordt op dit moment uitgewerkt en zal rond de zomermaanden starten", zegt Telforts director communications Clody Derksen.

related partner content for mobile comes here

Of LaMarque mee heeft gedaan aan de pitch - het bureau dat voordat Telfort de samenwerking verbrak zowel above als below-theline voor de telecommer werkte ‒ wordt niet bekendgemaakt.

Telfort koos in maart Van Wanten Etcetera als below-the-linebureau om de direct-marketingactiviteiten te ondersteunen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in