Overslaan en naar de inhoud gaan

Telegraaf verhoogt belang in Wegener

De Holdingmij. De Telegraaf heeft het belang in collega-uitgeverij Wegener verhoogd tot 23,9 pct, gebruikmakend van de lage beurskoers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het vierde kwartaal van 2002 is het belang in certificaten van gewone aandelen uitgebreid, met de holding vandaag. In 2002 werden

related partner content for mobile comes here

482.788 certificaten van aandelen bijgekocht, waarmee ultimo 2002 het belang Wegener 21,6 pct bedroeg. In het eerste kwartaal van 2003 werden ten slotte nog 1.001.825 certificaten van aandelen bijgekocht, waarmee het belang thans 23,9 pct bedraagt. ‘Als gevolg van de extreme koersdaling van het aandeel Wegener was de marktwaarde van het 21,6%-belang ultimo 2002 circa 10 miljoen euro lager dan de boekwaarde. Er is besloten niet tot afwaardering over te gaan, omdat naar onze mening sprake is van een niet-structurele waardedaling’, aldus De Telegraaf-holding.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in