Weg met CRM
Met CRM heeft de wereld het wel ’n beetje gehad. Het is uitgedraaid op een mislukking.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Jaarlijks geven bedrijven 3,5 miljard dollar uit aan CRM-software plus het vijfvoudige aan implementatie en training. Leuk voor de CRM-industrie natuurlijk, maar wat leveren al die inspanningen op? Te weinig, zeggen steeds meer bedrijven in koor. Je bent jaren bezig om de handel goed te implementeren om vervolgens de gestelde doelen niet te halen. Of wordt het ene doel wel gehaald (zoals een verhoogde klanttevredenheid), dan worden de andere doelen (zoals betere marges door bijvoorbeeld cross-selling, of lagere kosten op gebied van klantcontact) juist weer niet gehaald. En dat is erg frustrerend.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
<#FONT SIZE=1>Bron:Marketing Week<#/FONT>
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid