
Chairman Maurice Levy van Publicis Groupe, zegt tegen Brandrepublic: ‘Wij zien geen veranderende houding bij klanten. Ik geloof ook niet dat deze plotseling zal veranderen, maar veel hangt af van de ontwikkeling van de oorlog. Maar het is in niemand’s belang om zaken moeilijker te maken dan ze zijn.’
Havas-baas Alain de Pouzilhac gelooft niet dat het een issue is. ‘Mensen weten zaken en politiek te scheiden. We werken met klanten, niet met naties. General Motors gaat niet weigeren met een Frans bureau te werken terwijl het zoveel auto’s in Frankrijk verkoopt.’
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersChannel Marketing Manager Project Business
SomfyOok de Amerikaanse media-analist Lorna Tilbian is die mening toegedaan. ‘Bovendien werken beide groepen ook nog met veel lokale klanten.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee