Masterfoods geeft pan-Europese opdracht aan JCDecaux
JCDecaux gaat de komende vier jaar op pan-Europese schaal de outdoor advertising voor Masterfoods verzorgen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Masterfoods heeft merken als Mars, Twix en Snickers en dierenvoedingsmerken Sheba en Whiskas onder zijn hoede. De deal betekent dat JCDecaux en Masterfoods outdoor advertising gaan inzetten in zestien Europese markten, schrijft Brandrepublic. Masterfoods media manager Angus McIntosh: ‘Outdoor wordt steeds belangrijker in onze communicatie en JCDecaux is daarvoor de beste partij.’
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid