Overslaan en naar de inhoud gaan

Targetoo opent vestiging in Berlijn

Mobile DSP pionier gelooft in de kracht van specialisatie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De opening van de Berlijn vestiging is in lijn met de groeistrategie van ">Targetoo. In die strategie staat de inzet van locale expertise centraal, verklaart Isua Botman, oprichter van Targetoo. &;We kennen de premium publishers en zijn inmiddels aangesloten op drie ad-exchanges met veel Duitse inventory.’

related partner content for mobile comes here

In de realtime biddingmarkt vindt momenteel een consolidatieslag plaats. &;De gespecialiseerde DSP&;s komen daarin als winnaars bovendrijven&;, stelt Botman. &;De mobile RTB-markt is dusdanig complex dat kennis de nummer één asset blijkt. Platforms die actief zijn in alle disciplines worden ingehaald door de pure specialisten.&;

Dat niche platforms hun positie sterker zien worden is typerend voor (mobile) realtime-bidding. Maar ook video- en performance advertising zijn disciplines die volgens Botman beter uit de verf komen bij gespecialiseerde platforms dan bij allround platforms. &;Minder goede platorms blijven alleen overeind door gebrek aan transparantie en onwetendheid bij de klant.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in