Overslaan en naar de inhoud gaan

Jury en shortlist Creative Press Challenge 2016 bekend

Het goede doel is dat jaar Plastic Soup Foundation.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Persgroep maakt vandaag de Agency Shortlist en de juryleden bekend van de Creative Press Challenge 2016. Met deze jaarlijks terugkerende wedstrijd wordt de aandacht gevestigd op de essentie van reclame. De opdracht is om de identiteit van een goed doel, dit jaar Plastic Soup Foundation, te vangen in één pagina.

Shortlist
De Creative Press Challenge is een invitation only competitie, om zo de kwaliteit van de inzendingen te waarborgen. van reclamebureaus die uitgenodigd worden om deel te nemen. Creative Directors van de top van de Nederlandse reclamewereld ontvangen deze week een uitnodiging met deelnamecodes om hun beste talent onder de 30 jaar te selecteren voor deelname. Er worden 10 wildcards weggegeven aan teams die hun plaats in de Challenge weten te veroveren met een mail naar .

De juryleden
De jury bestaat dit jaar uit:Ewoudt Boonstra: voorheen werkzaam bij KesselsKramer, W + K Portland en 72andSunny LA , Dave Canning: Executive Creative Director 180 Amsterdam, Mervyn ten Dam: Executive Creative Director & Founder ACHTUNG!, Philippe Remarque: Hoofdredacteur de Volkskrant, Maria Westerbos: Oprichter & Directeur Plastic Soup Foundation.

De voltallige jury selecteert de drie beste ideeën, die door de Persgroep worden geproduceerd. Vervolgens kiest het creatieve hart van de jury de uiteindelijke winnaar. De winnende advertentie wordt geplaatst in de Volkskrant, samen met een exclusief interview met het winnende bureau, en wordt ingezonden naar Cannes.

.

related partner content for mobile comes here

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in