Overslaan en naar de inhoud gaan

T-Mobile laat mensen een ode brengen aan dierbaren

Roel van Velzen, Kakhiel en de acteurs Bartho Braat & Eva Laurenssen zijn betrokken bij de campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In &;Ode aan ons&; laat T-Mobile mensen een ode brengen aan een vriend(in), familielid of partner.

MediaCom Beyond Advertising ontwikkelde de campagne voor T-Mobile Samen, een nieuwe service. Nancy van Duuren, senior communicatiemanager T-Mobile: &;T-Mobile Samen is een product waarmee contact met je vrienden en familie nog makkelijker en eenvoudiger wordt. Een cadeau voor onze klanten. We wilden in deze campagne iets bieden wat echt de moeite van het bekijken en delen met je vrienden waard is.&;

&;Een ode aan jouw meest dierbare, waarbij je uitdraagt dat je iemand waardeert, steunt of lief hebt, voelde direct goed als uitgangspunt. Dit heeft prachtige content opgeleverd, verhalen van echte mensen vertaald naar onvergetelijke odes door opmerkelijke artiesten&;, zegt Gijs van der Togt (Strategy Director Content, MBA).

related partner content for mobile comes here

De start van de campagne was enkele weken geleden. Met een oproepfilm werden mensen uitgenodigd om het meest bijzondere moment die ze samen met iemand hebben beleefd met T-Mobile te delen. Uit de &;vele honderden&; verhalen werden de 60 meest ontroerende, humoristische of bizarre inzendingen geselecteerd. Roel van Velzen, Kakhiel en Bartho Braat & Eva Laurenssen vertaalden dat naar een video ode.

Via de mini-site Ode aan Ons, die speciaal voor deze campagne gelanceerd werd, zijn alle odes de komende weken te bekijken. Ook werd vorige week op Q-Music een nietsvermoedende luisteraar live op de radio verrast met een ode door Roel van Velzen.

Naast een oproepfilm werd een compilatiefilm gemaakt waarin drie bijzondere odes werden uitgelicht. De content wordt verspreid via een multimediale distributiestrategie. Online video advertising via YouTube TrueView en Facebook spelen hierin een centrale rol.

;s.

Credits
Bureau MediaCom Beyond Advertising
Strategie Gijs van der Togt
Account verantwoordelijk Joyce Geene, Tessa van der Starre
Copywriter Carlo Groot
Klant verantwoordelijk Nancy van Duuren, Nora Verbrugge
Creatives Roel Welling, Robbert Dirksen

Mediabureau MediaCom
Mediabureau verantwoordelijk Charlotte Hamers, Suzanne Koelewijn, Fred Hamers
Productiemaatschappij Wefilm
Regisseur Jeffrey De Vore
Script Brian De Vore
Producer Wibout Warnaar
Mini-site Superhero Cheesecake
Radio Q-Music & Group M Entertainment
Performance Yieldr

MediaCom Beyond Advertising is het content label van MediaCom. Meer informatie over MediaCom Beyond Advertising: http://www.mediacombeyondadvertising.com

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in