Simavi-campagne bij ruuddewild.nl
Het gebrek aan sanitair in ontwikkelingslanden heeft miljoenen doden tot gevolg. Red Cell Not Just Film en Simavi organiseren de week van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In het radioprogramma besteedt De Wild aandacht aan het sanitatieprobleem in de Derde Wereld. Initiatiefnemer Bas Nuissl (Red Cell Not Just Film): ‘We weten dat crossmediale campagnes goede respons opleveren. We weten ook dat veel mensen bereid zijn zich in een complex probleem te verdiepen, als je op een ludieke manier de aandacht voor zo’n probleem trekt.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Daarom gebruikt het bureau voor de campagne “Je kan de pot op” een event, outdoor, dm, internet en radio. Nuissl: ‘Ook op de radio wordt de campagne ludiek ingevuld. Denk bijvoorbeeld aan het winnen van een “pleetamorfose” en de toiletgewoontes van bekende Nederlanders.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid