Overslaan en naar de inhoud gaan

SCAN en Stephan Fellinger werken samen

Hoeveel taken kan een mens aan? Bij iedereen is dat verschillend, maar Stephan Fellinger doet heel veel.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag een persbericht gekregen: Management Consultants is per 1 november een strategische samenwerking aangegaan met Stephan Fellinger van interactieve marketing.

related partner content for mobile comes here

Gezamenlijk zullen SCAN en Fellinger opdrachtgevers adviseren ten aanzien van:

*De integratie van online/ offline merkontwikkeling en management, -marketing en communicatie

*Audits op dit gebied

*De selectie van gespecialiseerde bureaus

Stephan blogt natuurlijk voor MolBlog en schrijft columns voor Tijdschrift voor Marketing, maar hij werkte afgelopen jaar ook als adviseur o.a. voor opdrachtgevers als, Wegener, VNU Business Publications, VARA, Vereniging Eigen Huis, KPN, Gouden Gids en Pon's Automobielhandel.

Daarnaast is hij uitgever van Blogo.nl, de eerste webloguitgeverij van Nederland, waardoor hij, zoals hij aangeeft, zelf ook met de voeten in de interactieve klei staat. Hij is spreker op congressen (volgende week op Fusion2005), meestal over het veranderende interactieve medialandschap.

Hein Becht van SCAN zegt 'De interactieve discipline is volwassen en een essentieel onderdeel van marketing geworden. Door Stephan actief te betrekken bij SCAN, vindt een vergelijkbare, logische integratie in onze adviespraktijk plaats.'

Fellinger op zijn beurt: 'Het slaan van een brug tussen traditionele marketing en interactieve marketing is in mijn ogen essentieel. We staan op de drempel van enorme veranderingen in het medialandschap, waarbij er grote mogelijkheden ontstaan bij een betere integratie van beide vakgebieden.

'Hierbij valt momenteel op, hoe ondoorzichtig het huidige bureauaanbod op interactief gebied voor opdrachtgevers is. Te vaak weet de opdrachtgever niet, in hoeverre partijen technisch, strategisch en/of creatief/ conceptueel aansluiten bij zijn of haar wensen. Door onze samenwerking ontstaat ook op dat vlak veel meer transparantie en daar is in onze ogen enorme behoefte aan in de huidige markt.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in