Overslaan en naar de inhoud gaan

Selmore geeft humoristische Prominent-commercial vervolg

Ditmaal gaat de werkdag van een museumsuppoost niet over rozen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de draaide het om een basisschooljuf die haar leerlingen een plezier wilde doen met een dagje speeltuin. Ze kreeg echter zelf geen moment om &;even rustig te zitten’.

related partner content for mobile comes here

Met de nieuwe film gaat in dezelfde stijl verder, maar dan met een museumsuppoost in de hoofdrol. De bezoekers van zijn museum vinden het maken van de leukste selfie echter belangrijker, dan de aanwezige kunst. Met het nodige ‘kunst-en-vliegwerk’ gaat er niets kapot, maar verlangt de man aan het einde van de dag naar zijn rustmoment.

De commercial is vanaf 5 oktober te zien op televisie en online.

Credits
Klant: Prominent
Bureau: Selmore
Creatieve directie: Niels Westra & Jakko Achterberg
Copy Writer: Niels Westra
Art Director : Jakko Achterberg
RTV Producer : Monique van Smaalen
Account : Anja Froeling, Nicole Ameling
Strategie : Anja Froeling
Klant verantwoordelijk: Marcel Aalders, Peter Groothuis, Rebecca van de Beek
Productiemaatschappij: Annomann
Regisseur : Jeroen Annokkee
Producer : Robbert Aschermann
D.O.P./Cameraman : Rutger Storm

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in