Overslaan en naar de inhoud gaan

Matthijs van den Broek naar WUA!

'We vullen het team aan met passie, kennis en humor.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

(foto: vlnr Daan Tames, Matthijs van den Broek, Henk Kroezen en Klaas Kroezen)

Matthijs van den Broek (33) is in dienst getreden bij WUA! Als Head of Thoughtleadership gaat Van den Broek zich toeleggen op de online merkstrategie van WUA!, het optimaliseren van de social media en contentstrategie, b2b contentmarketing en het internationaliseren van het Amsterdamse bedrijf. Van den Broek stapt over van Saatchi&Saatchi – Leo Burnett, waar hij op het Samsung-account werkte. Tot 2011 was hij communitymanager/hoofdredacteur van Marketingfacts, daarna werkte hij als &;conversation manager&; voor marktonderzoeksbureau Insites Consulting.

Raket
Van den Broek: &;WUA! is nu actief in 10 landen en wil de komende jaren uitgroeien tot wereldspeler. Ik wil daar graag mijn bijdrage aan leveren met alles wat ik de afgelopen 7 jaar aan digitale marketingervaring heb opgedaan.&; Volgens Klaas Kroezen, oprichter van WUA! behoort Van den Broek tot &;de top van de Nederlandse online markt&;: &;WUA! gaat als een raket en we hebben digitale alleskunners als Matthijs nodig om onze internationale groei te versnellen.&;

related partner content for mobile comes here

In mei van dit jaar begon Ivo Bakhuys als CCO en Daan Tames als marketingmanager bij WUA!. Ook zijn meerdere research- en (online)marketingtalenten aangetrokken. Tames: &;Het is onze ambitie om de wereld te veroveren met ons benchmarkonderzoek. Dat krijgen we alleen voor elkaar met een team dat iedere dag geniet van die uitdaging. Met Matthijs verwezenlijken we weer een stap en vullen we het team verder aan met passie, kennis en humor.&;

WUA! is gespecialiseerd in het benchmarken van digitale ervaringen en het brengt sales- en service customer journeys in kaart met een zelf ontwikkeld onderzoeksmodel. De benchmark bestaat uit websites en apps en WUA! levert rankings en aandachts- en actiepunten om de digitale klantbeleving te optimaliseren.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in