Sanoma maakt Peugeot-blad
De titel verschijnt vier keer per jaar in een oplage van 200.000 stuks. Mensen die de afgelopen jaren een nieuwe Peugeot hebben gekocht, krijgen het blad toegestuurd. Volgens Martijn van den Heuvel, projectleider van custom publishing binnen Sanoma onderscheidt Blue zich van andere automotive-bladen. ‘Minder productgericht, maar bijvoorbeeld in het eerste nummer een zes pagina’s tellend artikel over Corsica en een fotoreportage over Peugeot-rijders’, zegt hij in Titels, het communicatieblad van Sanoma Uitgevers.
Communicatiechef Peter Zijlstra bij Peugeot Nederland zegt dat de automaker al een blad had, maar dat sloot niet meer zo goed aan bij de andere communicatie-uitingen. Sanoma kwam vervolgens als beste uit een pitch.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta<#FONT SIZE=1>Bron: Adformatie<#/FONT>
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid