Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma maakt Peugeot-blad

Sanoma Uitgevers maakt voor adverteerder Peugeot het blad Blue by Peugeot.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De titel verschijnt vier keer per jaar in een oplage van 200.000 stuks. Mensen die de afgelopen jaren een nieuwe Peugeot hebben gekocht, krijgen het blad toegestuurd. Volgens Martijn van den Heuvel, projectleider van custom publishing binnen Sanoma onderscheidt Blue zich van andere automotive-bladen. ‘Minder productgericht, maar bijvoorbeeld in het eerste nummer een zes pagina’s tellend artikel over Corsica en een fotoreportage over Peugeot-rijders’, zegt hij in Titels, het communicatieblad van Sanoma Uitgevers.

related partner content for mobile comes here

Communicatiechef Peter Zijlstra bij Peugeot Nederland zegt dat de automaker al een blad had, maar dat sloot niet meer zo goed aan bij de andere communicatie-uitingen. Sanoma kwam vervolgens als beste uit een pitch.

< SIZE=1>Bron: Adformatie<#/FONT>

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in