Overslaan en naar de inhoud gaan

Sander Fauth voorzitter PMA

Fauth is tijdens de Ledenvergadering van PMA/Platform Media Adviesbureaus benoemd tot voorzitter van de vereniging.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hij heeft diverse managementfuncties in media en marketing uitgeoefend. Zowel bij media-eigenaren als adverteerders heeft hij ervaring en sinds 2012 geeft hij leiding aan Carat. 

related partner content for mobile comes here

Sander Fauth: 'In het sterk en snel veranderende medialandschap is er een groeiende behoefte aan een partij die duiding kan geven aan alle data die op ons afkomt. Een partij die de relevantie van data kan beoordelen en dat tevens kan onderbouwen. Het is mijn voornemen PMA die rol te laten vervullen op een manier die rekening houdt met zowel de belangen van de adverteerders als de media-eigenaren.”

Fauth vormt samen met Joost Istha, eigenaar ZIGT (secretaris) en Patrick Molleman, CEO Omnicom Media Group (penningmeester) het bestuur van PMA. frank Bitter, Benelux Chairman EN EMEA Marketing Development Officer, treedt af als voorzitter. Bitter kon het voorzitterschap niet langer combineren met zijn internationale functie.

Frank Bitter: 'Drie jaar lang heb ik met veel plezier het voorzitterschap vervuld. PMA is een hechte vereniging met duidelijke doelen. Ik heb het volste vertrouwen in Sander dat hij ons weer een stap verder kan helpen bij de verwezelijking van één van de voornaamste doelen; de adverteerder helpen bij het behalen van het maximale rendement uit zijn communicatiebudget.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in