Overslaan en naar de inhoud gaan

High School Takeover: Gazelle op de hippe toer in samenwerking met Spinnin' Records

Fietsfabrikant Gazelle en muzieklabel Spinnin’ Records slaan de handen ineen en  organiseren een competitie voor middelbare scholen.…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Fietsfabrikant Gazelle en muzieklabel Spinnin’ Records slaan de handen ineen en  organiseren een competitie voor middelbare scholen. Er zijn niet alleen vier Gazelle-fietsen in Spinnin’ Records-stijl te winnen (met een portable speaker om op locatie feest te vieren), ook wordt de winnende middelbare school aan het einde van dit schooljaar omgebouwd tot een danceclub 'voor een niet te overtreffen feest'.

related partner content for mobile comes here

Drie battles
De competitie is onderverdeeld in drie battles. De samenwerkende partijen: 'In de eerste ronde dagen zij scholen uit voor een zogeheten demodrop. Jongeren kunnen met al hun creativiteit een plaat maken en mogen deze voorleggen aan de Artist & Repertoire manager van Spinnin’ Records. Deze manager is verantwoordelijk voor de danceplaten die bij het wereldwijde muzieklabel uitkomen. De winnaar van de battle treedt op tijdens het schoolfeest. De tweede battle draait op Instagram. Scholen sturen een video in van zestig seconden. Daarop laten jongeren zien hoe behendig zij met fietsen zijn en welke trucs en stunts zij daarmee kunnen uithalen. De hoeveelheid likes en het oordeel van een jury tellen beide voor 50 procent mee. De winnaar krijgt vier Gazelle-fietsen in Spinnin’ Records-stijl. Deze fietsen hebben onder meer een portable speaker om op locatie feest te vieren. Artiesten van Spinnin’ Records rijden hier ook op. De derde ronde is een dance battle. Opnieuw maken deelnemers een video, ditmaal van een eigen choreografie op een van de nummers van Spinnin’ Records. Het aantal likes en juryoordeel samen zijn bepalend. De winnende danscrew treedt op het schoolfeest op en is onderdeel van een nieuwe clip van een artiest van Spinnin’ Records. De overall-winnaar krijgt aan het einde van het jaar een cool schoolfeest.'

'In de eerste ronde dagen zij scholen uit voor een zogeheten demodrop. Jongeren kunnen met al hun creativiteit een plaat maken en mogen deze voorleggen aan de Artist & Repertoire manager van Spinnin’ Records. Deze manager is verantwoordelijk voor de danceplaten die bij het wereldwijde muzieklabel uitkomen. De winnaar van de battle treedt op tijdens het schoolfeest. De tweede battle draait op Instagram. Scholen sturen een video in van zestig seconden. Daarop laten jongeren zien hoe behendig zij met fietsen zijn en welke trucs en stunts zij daarmee kunnen uithalen. De hoeveelheid likes en het oordeel van een jury tellen beide voor 50 procent mee. De winnaar krijgt vier Gazelle-fietsen in Spinnin’ Records-stijl. Deze fietsen hebben onder meer een portable speaker om op locatie feest te vieren. Artiesten van Spinnin’ Records rijden hier ook op. De derde ronde is een dance battle. Opnieuw maken deelnemers een video, ditmaal van een eigen choreografie op een van de nummers van Spinnin’ Records. Het aantal likes en juryoordeel samen zijn bepalend. De winnende danscrew treedt op het schoolfeest op en is onderdeel van een nieuwe clip van een artiest van Spinnin’ Records. De overall-winnaar krijgt aan het einde van het jaar een cool schoolfeest.'

 

Van Piet Pelle naar vet cool
Met de 'High School Takeover', zoals wedstrijd is gedoopt, is Gazelle op zoek naar merkattributen als 'cool', 'hip' en 'jong'. Dat blijkt onder meer uit het doel van de Takeover: duidelijk krijgen welke school de coolste is. Gazelle: 'Die school mag zich opmaken voor het beste schoolfeest ooit. Compleet met licht, geluid, CO²-kanonnen en de internationale dj’s Mike Williams, Curbi, Mesto en Sophie Francis.'

Online inschrijven
Inschrijven voor de High School Takeover kan online tot 10 mei via 
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in