RTL4 in week 16 marktleider


RTL5 kwam uit op 7,7 procent en RTL7 had 3,8 procent. SBS6 behaalde een aandeel van 10,7 Net5 had 5,2 procent en Veronica 4,2. Nederland 1 had een aandeel van 11,9, Nederland 2 12,9 en Nederland 3 7,1. Talpa had een marktaandeel van 7,7 procent.
In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 29,8 procent, de zenders van RTL Nederland 24,8 procent en de SBS-zenders 17,5 procent.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Wedstrijden zondag was met 2,393 miljoen kijkers het best bekeken programma van week 16. De Champions League wedstrijd Arsenal-Villareal trok 2,276 miljoen kijkers, gevolgd door AC Milan-Barcelona uit datzelfde toernooi met 2,220 miljoen kijkers. Hart van Nederland op maandag was goed voor 1,989 miljoen belangstellenden en GTST op woensdag werd bekeken door 1,945 miljoen mensen.
Bron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid