Nominaties Marketing Wetenschapsprijs
Op 18 mei presenteren de genomineerden de belangrijkste resultaten van hun dissertatie op een bijeenkomst in Den Bosch. Aansluitend wordt de winnaar bekendgemaakt.
De jury beoordeeld de proefschriften op toegevoegde waarde voor het vakgebied, praktische toepasbaarheid voor marketeers en toegankelijkheid. De prijs is een intitiatief van Platform Innovatie in Marketing (PIM).
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe genomineerden en hun proefschrift op een rijtje:
Valentina Melnyk, Creating effective loyalty programs: knowing what (wo-)man want
Sandra Streukens, Return on services. Emperical studies on Knowledge Interfaces in High-tech services
Caroline Wiertz, The kindness of Strangers: studies on customer behaviour in commercial virtual communities
Roger Bougie, Consumed with Anger: negative emotions in Service Consumption Settings.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid