Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominaties Marketing Wetenschapsprijs

Er zijn vier genomineerden voor de Marketing Wetenschapsprijs. Het gaat om de proefschriften van Valentina Melnyk, Sandra Streukens,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 18 mei presenteren de genomineerden de belangrijkste resultaten van hun dissertatie op een bijeenkomst in Den Bosch. Aansluitend wordt de winnaar bekendgemaakt.

related partner content for mobile comes here

De jury beoordeeld de proefschriften op toegevoegde waarde voor het vakgebied, praktische toepasbaarheid voor marketeers en toegankelijkheid. De prijs is een intitiatief van Platform Innovatie in Marketing (PIM).

De genomineerden en hun proefschrift op een rijtje:

Valentina Melnyk, Creating effective loyalty programs: knowing what (wo-)man want

Sandra Streukens, Return on services. Emperical studies on Knowledge Interfaces in High-tech services

Caroline Wiertz, The kindness of Strangers: studies on customer behaviour in commercial virtual communities

Roger Bougie, Consumed with Anger: negative emotions in Service Consumption Settings.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in