Overslaan en naar de inhoud gaan

Molman ceo Sanoma Uitgevers

Sanoma Magazines heeft Dick Molman (52) benoemd als chief executive officer (ceo) van Sanoma Uitgevers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Molman begon zijn carrière bij de VNU Tijdschriftengroep, werd daar onder andere algemeen directeur van uitgeverij Veldhuis en Admedia. Ook was tot juni 2002 directeur van VNU Business Publications in Nederland waarna hij de overstap maakte naar VNU Exhibitions Europe. Daar is hij momenteel algemeen directeur.

related partner content for mobile comes here

Molman: ‘Ik beschouw het als een eer en een uitdaging om deze top job in een van Nederlands meest vooraanstaande mediabedrijven te mogen vervullen.’

Ceo Eija Ailasmaa van Sanoma Magazines zegt erg blij te zijn met de komst van Molman. ‘Hij brengt een enorme ervaring mee. Ik ben vol vertrouwen dat hij erin zal slagen om samen met een sterk managementteam, in te spelen op de toekomstige uitdagingen en onze succesvolle positie in de Nederlandse markt verder uit te bouwen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in